marcellainafrika.reismee.nl

Weer thuis!

Zo zit je nog aan het zwembad met 30 graden en het volgende moment loop je door de sneeuw en vriest het. Sjoe even omschakelen, maar goed het is weer duidelijk Nederland!

Zoals de meesten wel weten ben ik weer thuis. Ondertussen ook alweer bijna 2 week, maar ik dacht toch nog even een laatste berichtje van mijn kant voor de mensen die ik nog niet gesproken heb! Ik wil het kort houden, vandaar alleen wat 'wist je datjes' over de vlucht en de thuiskomst!

Wist je dat:

- We van te vorenonze huurauto in moesten leveren, maar dat we te laat waren bij het autoverhuurbedrijf, zodat we uiteindelijk na veel gedoe de auto op de luchthaven moesten inleveren?
- We door 10 jongens zijn weggebracht naar vliegveld?
- We om 20:45 moesten boarden en wij dit pas om 21:15 uur deden?
- Wij hierdoor zijn omgeroepen over het vliegveld dat we onze vlucht vertraagden?
- Dit zo ging: 'Mrs Coster, Mrs de Vries, Mrs Withaar and Mrs Human, you are delaying your flight. Please check in immediately!'.
- Wij door de steward voor de gate een preek kregen dat we niet zo laat mogen zijn volgende keer.
- Wij door de stewards (in tegenstelling met de stewardsbij de gate)in het vliegtuig een vip behandeling kregen, omdat een paar meiden nogal hartseer hadden.
- Dit betekend dat we extra kussentjes en dekens kregen, zelf mochten weten welke plekken we gingen zitten (er was nog veel ruimte over in het vliegtuig), wij extra drinken meekregen zelfs het vliegtuig uit en dat de stewards constant met ons zaten de grappen?
- Ik de eerste week in Nederland onwijs moest acclimatiseren?
- Ik een lijstje heb gemaakt met dingen die ik waardeer aan het weer in Nederland zijn, omdat ik Afrika teveel miste.
- Er op dat lijstje dingen staan als: ik kan weer water uit de kraan drinken, normaal fietsen, onbeperkt internetten en veilig in de supermarkt lopen zonder op te hoeven letten of er een swartman achter mij loopt?!
- Ik echt terugkijk op een geweldige Afrika reis en ik dit de rest van mijn leven zeker niet ga vergeten!
- Ik jullie last but not least superwil bedanken dat jullie mijn blog hebben gelezen en reacties hebben achtergelaten! Ik heb dit super gewaardeert! Dank jullie wel :-)

Heel veel liefs,
Marcella

Reacties

Reacties

Tirza

Lieve Mars!! Jeeeeej je bent weer thuis! Maar wat een grappig verhaal over jullie terugreis!! Haha! :P Nou kan me goed voorstellen dat dit echt enorm omschakelen is met sneeuw! Hoe gaat het nu? Ben je nu bij je ouders? Of al in Zwolle? Als je er weer een beetje aan toe bent, kom dan een keer eten in mn nieuwe kamer! :)
Hopelijk tot snel! xxx

Tanja

Cool dat je er weer bent =)

Nelleke

He!
Een lijstje maken om NL te waarderen, geniaal bedacht Marcella! NSZ staat er ook op neem ik aan?
He zet hem op meid, om aan de kou te wennen!
Liefs

Juffrou Ellie

Fijn te lezen!
Ik had altijd precies dezelfde gevoelens wanneer ik terugkwam uit ZA - genieten van de veiligheid etc. Heel herkenbaar, maar ook de heimwee hoort er gewoon bij.
Het ga je goed!!

Annet

Hee!
Je bent weer thuis, tov man. Echt grappige blog heb je geschreven:D Zal wel wennen zijn dit weer;p

Binnenkort een meeting met de oude huisgenoten he!

xx Annet

Esther N

hihi, leuk zo'n laatste impressie!!
ik spreek je uitgebreid op onze date!! ;)

Liefs.

Ingeborg

Marcella, welkom thuis!
Tja, Afrika is een land die sluit je in je hart.
Heb met veel plezier al je reisverhalen gelezen.
Dat vliegtuig dat herken ik wij hebben zelfs onze vlucht gemist naar Afrika
Ja, vrouwen bij elkaar dat werkt niet altijd.
Geniet weer van onze witte wereld!
Liefs Ingeborg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!