marcellainafrika.reismee.nl

Jeuj, eindelijk geen tekst maar.... FOTO'S!

Reacties

Reacties

Ingeborg

Wat een super leuke foto's.
Leuk al die zwarte koppies en jij als juf, grappig!
Je eerste aanzoek al binnen het gaat goed met jou daar ik Afrika hahaha.
Die foto waar jullie allemaal opstaan vind ik ook super mooi.
Marcella de groeties ut Steenwiek xxx

anita

He Marcella
Gaaf zeg al die foto's. Wat heb je al veel gezien en beleefd, geniet er nog van... de tijd gaat snel.

gr Anita

Vader van Marcella,

Ha Marcella,

Even wennen hoor, om niks op papier te zien, maar de foto’s maken een hoop goed.
Fijn dat jullie allemaal stralen en nog steeds het naar de zin hebben.
Toch gaat het al opschieten dat jullie weer terugkomen, dus geniet nog even van de mooie mensen daar, de kinderen op school, het lekkere weer en al het leuks wat jullie nog gaan doen!

O ja, over dat aanzoek daar hebben wij het nog wel even over!!!!!

Van een koud en regenachtig Steenwijk de groeten,

Paps

Els

Wauw meis, ik heb genoten van je foto's! Vooral die foto van jou voor de klas terwijl alle leerlingen naar jou kijken als je de tafels aan het uitleggen bent zijn super! En wat een schattige kinderen zeg!! Die big mama kun je trouwens niet over het hoofd zien :)

Liefs!!

Nadia

Hi Marcella!

Dus nou snap ik wat jullie bedoelden met "big mama"! Hahah! Ik begrijp het helemaal!

Geniaal, die 'parking guy with blue shirt with orange'! Echt briljant!

Ik denk vaak aan jullie! Blijf genieten. (Vooral van het weer, want hier is het saai en guur..)

XOXO

jolanda de jong

hoi marcellea, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt. bedankt voor je kaartje, heel mooi.
hier gaat ook alles goed.. een dikke knuffel jolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!