marcellainafrika.reismee.nl

ZA here I come! :-)

Hee leuke mensen,

Wha het is bijna zover!
Over iets meer dan 2 weken (25 augustus 2010) vlieg ik naar Zuid-Afrika! Daar ga ik samen met 6 andere meiden van de pabovoor 3 maanden stagelopen.

We zullen 6 weken les gaan geven op een blanke school in Pretoria. Tussendoor gaan we 2 weken op vakantie naar kaapstad en nog 2 weken stagelopen in Wenda, een zwart gebied onder Zimbabwe. Voor de laatste anderhalve week is er nog niets concreets gepland, al zijn de wilde plannen er natuurlijk wel!

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gangen de spanning stijgt ;-)
Het gaat nu echt heel snel! De meeste dingen als vliegtickets boeken, huisjes regelen, inentingen e.d. zijn geregeld. Ik ben nu vooral nog druk met werken en methet leren van detaal. We moeten namelijk les gaan geven in het Afrikaans. Maar jy moenie worry nie. Alles sal reg kom! (Maar je moet je geen zorgen maken, alles zal goed komen!)

Diteven in het kortover mijn toekomstige reis. Ik zie uit naar een leuke leerzame tijd in ZA en zal deze site gebruiken om je op de hoogte gehouden van alle (hihi veel) avonturen!
Vind je het leuk om mij daar te volgen? Schrijf je dan nu in bij de mailinglist en je krijgt automatisch een berichtje als ik een bericht hebt geplaatst.

Veel liefs,

Marcella

Reacties

Reacties

Ingeborg

Heey Marcella,
Klinkt allemaal super gaaf!
Gezellig met 6 meiden op stap, één groot avontuur dus?
Maak er een fijne en leerzame tijd van en geniet van al het goede wat Afrika te bieden heeft en dat is veel.
God bless you all!
Liefs Ingeborg.

Geraldine

Lieve Marcella!

Wat ontzettend spannend allemaal! Heel veel plezier, geluk, suc7 en natuurlijk Gods zegen gewenst!
Geniet ervan, ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken.

Liefssss Geraldine

P.S. Knap dat je al wat van de nieuwe taal kan! Klinkt leuk:)

karlien

Meissie Meissie, moenie worry nie,, alles sal reg kom!
Jou blog lyk baie mooi! :)

Mooi bly! :)

els

Spannend hoor! Vet grappig dat ik nu jou ga volgen op reismee.nl! Ik weet zeker dat je een super gave tijd gaat beleven, geniet nog even van je weekjes hierzo in Nederland!!

Liefs

Liesbeth

Jaaa leuk Marcella, het gaat bijna gebeuren! Ik ben zeker van plan je te gaan volgen!
Trouwens, ik vind het wel jammer dat ik je lang niet meer gesproken heb, maar we spreken nog ns af na je mooie reis, die afgesproken triade-reunie! ;)
Geniet ervan en maak er wat moois van. En succes met alle laatste dingetjes en.. het afscheid nemen...
liefs!

Nelly

He lieve Marcella,
Geniet van de voorbereidingen!
Tot morgen,
X

Annet

Leuk man! Ik wens je een hele leuke tijd toe, maar volgens mij gaat dat wel lukken.
En succes met de taal.. ;) Dat lijkt me nog een hele klus.

ezssia

mooie dingen! Liefs uit Karpathos

Jikke

Ek is bye lus saam Africa toe te gaan! We gaan daar een super leuke tijd hebben... en tjaa... die wilde plannen: de discussie paragliding of skydiven voeren we in het vliegtuig wel even! (A) hihi. Liefsss & tot vrijdag!!

Nadia

Ha Marcella!

Spannend! Geniet van alles! (Ik denk dat dat wel gaat lukken.) Ik zal veel aan je denken. Leuk dat we op deze manier kunnen meegenieten! Succes met alle laatste dingetjes!

XOXO

Gerdien

Yep, alles sal reg kom! :P
Haha, awesome girl! Looking forward hearing all the stories & seeing pics ofcourse! :P LOL
Anyways: Ek hou vir jou & die segen van die Heere toegewenst!
-X- your aunty :P whahahaaa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!